tisdag 25 november 2008

Paket

Idag blir det ett snabbt inlägg eftersom jag precis slutat och håller på med både mat och lägga golv samtidigt och sitter här. Hm, hur går det ihop? :)
Men det jag ska visa idag är det underbara jag fick från Madeleine med bloggen Mitt hem och jag. Guuud så glad jag blev.














Fint dekorerade paket.
















Titta, jag är helt salig :) Ååå så fina grejer som jag både kommer att ha nytta av och kan beundra.
Så fick jag en större sak helt fantastiskt fin, men den visar jag till helgen för den ska få sin speciella plats.
TACK så mycket Madeleine det värmde idag med ett paket.

Nu åter till sysslorna....

9 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Lyllos dig! Tänk så glad man kan bli av ett litet fint paket!

Visa gärna vad det blir av det ;)

Kram Anna

Sara sa...

Hejsan

Grattis till den fina vinsten. Jättefina saker.
Kram Sara

Anonym sa...

Tack så mycket :)

Och jag säger samma sak, oj så mycket fint du har fått, visst blir man glad när man får paket ;)

kram!

Millygarden sa...

Åh vilka paket sånna man knapp näns öppna! men så var det ju många fina saker i också.


Kram Marina

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt med paket!

Ja du...nu är faktiskt snön på väg bort. Saltbilen dök upp i morse. Ush - jag tycker verkligen inte om saltbilar. Och det var 5 grader varmt när vi åkte till jobbet. Suck! Får vara nöjd med ett vi fick 4 dagar iaf. Och hoppas på vinter hemma i Sverige till jul!

Ha nu en riktigt fin onsdag. Hoppas att det gick bra med både matlagningen och golvläggandet igår. :-)

Madeleine Berglund sa...

Hej! åå vad bra att du gillade det. =) Det är både kul att ge paket och att få. Hihi. Hur gick det att lägga golv? Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej hopp! Idag anlände huset ;) eller rättare sagt allt trävirke till huset. Vilken känsla... Jisses. Ja visst är det fint, kommer nog trivas utmärkt med det köket. Gjorde ett bra val :) Gu va mysigt att ¨få ett sådant paket på posten... :) Ha en mysig kväll kram maria

Anonym sa...

Tack så mycket :)
Hur går det med golvet? Det var idag ni trodde att ni skulle hinna bli klara.
Så underbart och få ett nytt golv :)

kram vännen!

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp! Vad tyckte du om Leilas jul igår? Det såg väldigt gott ut, det hon bakade.. Fast jag vill ha mer julkänsla i inredningen. Nu har jag tjuvstartat med att baka chokladkola (leilas recept från förra året), gud så gott det är..hihi.. Kram Madeleine