fredag 21 november 2008

Lyktan blev till....

Ja den blev till ett litet drivhus till en hyacint. Man behöver ju inte alltid ha lyktor till ljus.




















Jippiii fredag idag, bara 1 vecka kvar tills jag ska julpynta. Ska bli så kul att få sätta igång ordentligt.
Nu ska jag snart iväg till jobbet. Men den satans förkylningen känns nästan värre idag :( Jag får gå och snyta mig var tionde minut. Inte kul alls, och det är lika mycket svärande från mig varje gång. Jaja så kan det vara.

Nu ska jag piffa och dona i köket innan jag går. För nu åker matbordet, stolar, matta ut för imorgon börjar vi med golvet där.

Hej hopp

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vad kul att renovera.. Lycka till! Jag har försökt intala mig själv att inte dra igång med något större projekt för att jag ska ha julfint..Meeen man vet ju aldrig, rätt vad det är så får man ett sånt där ryck. Jag har faktiskt en hel vecka på mig. Hihi.. Kram Madeleine

Anonym sa...

Så mysigt det blev :)
Det är bara fantasin som begränsar.

Krya på dig nu och stor kram!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hi Hi! Jag går också och väntar på att få starta med advetns- och julpyntning. Det ligger lite smått och gott lite varstans i lägenheten - men inget direkt konkret pyntande ännu. Men det kliar i fingrarna, särskilt nu när det har snöat i 24 timmar och hela Bergen är som ett underbart vitt jullandskap.

Ha en riktigt fin helg!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej igen!

Såklart det är okej att du länkar.

Nu har det kommit ännu mer snö. Synd bara att det "lovat" regn på måndag. Får passa på att njuta riktigt i helgen!!!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja då här har det snöat så mycket att jag blev tvungen att skotta utanför dörren.. Tur att man har vinterdäck på bilen, såg att grannen stod och sladda, han kom ingen vart stackarn..hihi.. Jag har varit på loppis idag, hittade såå fina prylar, dock ingen kökssoffa. Nu vill jag ha din adress, du ska få några adventspresenter av mig som jag tror kommer passa i ditt hem som handen i handsken. Du kanske kan maila den till mig på madeleine_berglund1@yahoo.se Kram Madeleine