torsdag 20 november 2008

Hyacint

Ååå redan torsdag. Men nu är det slut på min ledighet. Har ju haft lyxen att vara ledig fyra dagar. Men ska iväg till jobbet om några timmar och jobba resterande helgen. Känns konstigt meeen det kommer att gå fort.
Igår fick jag en ide, den bara ploppade fram. Det gick inte att hålla tillbaka den. Den var bara tvungen att få komma ut :)














Tadaaa... Pyntade balkongbordet och mitt sletna växthus.















Hyacinter vita så klart... Hoppas dem klarar att vara ute men vi har ju inte så kallt. Om inte annat så är dem väldigt fina i detta stadie.














Så hade jag även lite pysselkväll för mig själv. När sambon ser allt skakar han bara på huvudet och mumlar något hihi. Men det får han göra!
Men det pysslet får ni se senare i veckan och några av sakerna till 1:advent.

Önskar en trevlig torsdag till alla.

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Berglund sa...

Hej! Men gud så fint det blev med hyacinter i växthuset, sedan liten granris som bara är pricken över i. Toppenbra blev det!
Jag tänkte försöka hämta lite mer mossa och granris idag. Nu börjar det bli kallt här i stockholm, lite snö på marken till och med.. Kanske blir det en å annan kotte också. Du ska jobba i helgen du, lycka till!!! Kram Madeleine

Sara sa...

Hejsan
Det där blev ju fint, man ska ta vara på bra idéer.
Kram Sara