tisdag 22 december 2009

Vinst

Hej allihopa! Här sitter trötter och ska snart förbereda sig för sängen. Men först ska jag visa en fin korthållare som jag vann hos Anna-lena med bloggen Drömmar av silver




















Jag hade faktiskt stått och kollat på en sån här men så hade jag turen att vinna, vilket jag aldrig brukar ha :)














Blev mycket bra där o hörnet.

Nu för mig återstår det att göra jansson imorgon kväll, slå in dem sista paketen och pynta och duka julbordet. Ni kommer att säkerligen få se imorgon hur det blev eller så blir det på juldagen :)

Kram till er alla.

10 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Så fin korthållare, Grattis till vinsten!
Låter som du har läget under kontroll!
Önskar dig en underbar jul!
Kram
/Sara

Madeleine Berglund sa...

Hej Annika!

Taack snälla du för kortet och den fina presenten. Ååå så glad jag blev. Ska lägga upp det på bloggen senare idag. =)

Tack!
Goood Juuul!
Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Tack så hemskt mycket för ditt rara julkort.. blev jätte glad när jag kikade i brevlådan :)

Önskar dig en riktig God Jul!
Kramar Maria

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

VAd fin din korthållare blev där på väggen! Här är det bråda tider och jag ska också försöka sno ihop en janssons i afton. Kastar mig in till dig på en blixtvisit för att önska dig en underbar jul med massor av mys!

♥Kramar Anna-Lena♥

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Grattis till vinsten, den är verkligen jättefin.

Önskar dig en riktigt God Jul!

Mia sa...

Tack, tack och detsamma till dig. Hoppas du får en riktigt mysig julhelg.

God jul och kram
Mia

Compact Garden sa...

Tassar in och önskar dej en riktigt God Jul .Kram Anne

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Jag åker hem till mamma idag och min N har redan åkt till familjens land. VI firar alltså på varsitt håll för första gången på länge.
Ha en härlig dag Annika!
Kram Madeleine

Ett ögonblick sa...

Så fint du har gjort och granen är ju helt fantastisk.
Vila dig nu och njut av julen, hoppas den blir riktigt skön och mysig för Dig.

Julkramar från lisamaja

Cc sa...

Grattis till vinsten och God Jul på dig. Kram