söndag 27 december 2009

Ljust och lantligt

Hej!
Nu är snart julhelgen över och nyårsafton står för dörren. Visst går det undan?!
Nu ska ni får se en julklapp som jag fick. Oj vad glad jag blev.














Denna härliga bok :) Inred ljust och lantligt. Har redan skummat igenom den men mer läsning återstår. Tyvärr har jag börjat att släppa julen nu. Allt har varit så intensivt med jobb och att ordna hemma så jag vill bara gå vidare. Planerna för årets sådd har börjat att komma igång :) På nyårsdagen åker julen ut...














Som ni ser har jag i smyg tagit bort julsakerna på matsalsbordet.

Nu ska jag bänka mig i soffan framför tvn och bara njuta av dagen.

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Man blir rätt fort mättad på julen. Här åker julen ut snart också..

Jasså, Avatar är värd att se. Ska vi nog pallra oss iväg och se den. Bara sambon behagar att bli frisk :)
Såg du Läckbergs "Stenhuggaren" på SVT i går och på juldagen?

Ska ni göra på nyår då?
Kram Kram Maria!

Anki sa...

Ja jisses vad det rullar på...julen bara svischade förbi och snart är året slut!
Jo man tröttnar allt fort, jag har inte så mycket men det ska inte bli så långvarigt här heller! Visst är det fin den boken, jag har snart bläddrat sönder min, hihi!
Har du sett vad det snöar ute, det bara vräker ner!
Gå nu inte och halka omkull!

Kramis gumman!

Livet på Berget sa...

Så vackert du dukat! Underbar bok du fått!
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram
/Sara

millandante sa...

Hihi... här har du en till som brukar välkomna våren på nyårsdagen...:) Hittade din blogg tack vare din vårlängtan och din kommentar inne hos Fröken Fräken, ska bli kul att följa dina fröer och idéer! (ska kika igenom din blogg ännu mer också!)
Mvh Milla

AkH sa...

God fortsättning, hoppas du haft en fin jul! Fin julklapp du fick!
Välkommen in till att delta i min utlottning, startade ikväll!
Kram Anna-Karin
hemochting

Fias Drömmar sa...

Halloj!!!

Ja den boken är himmelsk!!! Kan knappt lägga ufrån mig den ibland =)
Jag såg bara ytterst lite av "Stenhuggaren".Får nog ta och läsa boken hihi.
Kram