fredag 25 december 2009

Bildkalvalkad

Hej hej denna juldagsmorgon. Hoppas ni alla hade en fin julafton och att denna juldag bjuder på en lika fin dag. Själv har jag haft det mycket bra, tyvärr infann sig aldrig den stora julstämningen kanske pga att jag var super trött och migrän som inte ville försvinna. Men med god mat och familjen samlad så var allt ändå toppen.














Så här var dukningen
















































































Det var en liten bildkavalkad hu vi hade det. Ska bli kul att se er andras.
Nu ska jag försöka att njuta av denna lediga dag, blir bio ikväll med min bror och Peter.
Inom kort ska ni få se vilken underbar julklapp jag fick :)

Fortsatt God Jul till er alla och tack för alla julhälsningar.

7 kommentarer:

Caroline sa...

tack för din hälsning! Hoppas du hade en fin julafton och får en fortsat trevlig helg! Hälsningar Caroline PS Din dukning ser jättefin ut!

Lisa.L sa...

Jätte fin dukning :D här nalkades det också migrän =/ men jag hade "tur" och hade min idag dagen efter julafton! suck! fick en spikmatte kudde av mamma i julklapp, den måste prövas mot migränen, typiskt nog hade min sambo hunnit ta med den hem, han åkte hem före mig. Men jag har en vanlig spikmatta med, den e skön! God jul och kram :D

Cc sa...

Med dessa bilder måtte du fått julstämning, här jobbade jag själv att få till allt då är man bara så trött då allt är över. God fortsättning. Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

God fortsättning!!

Hoppas du haft en toppen jul, med mkt mat & klappar :)

Skönt att du får lugnare på jobbet nu, ta igen dig lite..

Många kramar Maria

Madeleine Berglund sa...

Hej Annika!
God fortsättning.
Vilken fin dukning du gjorde på julafton. Det ser jätte mysigt ut. =)
Vad nyfiken jag blir på vad du fått i julklapp, hihi. =)
Kram Madeleine

Anki sa...

Hej gumman!
Vilka fina bilder och vilken dukning...det är så snyggt med handdukarna!
Ni verkar haft det bra trots att du haft migrän, usch vad jobbigt!
Ha nu en god fortsättning och sköt om dig!

Kramis!

Ps, Tack för kortet, det är såå fint!

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ja, visst kan man pressa i böcker men då gäller det att ha någon tyngd på böckerna. Innan jag fick min växtpress hade jag blommorna i böcker. Då la jag växterna i smörpapper eller växtpapper och la i en stor uppslagsbok. Sedan la jag hantlar på för att det skulle bli tungt. Sedan fick det ligga där i några veckor.

När jag pressat färdigt lägger jag det på ett vackert papper och köper plast på Panduro och klistrar in hela arket. Det finns även något lim av något slag men det har jag aldrig provat.

Lycka till =)
Kram Madeleine