fredag 11 december 2009

Julkort

Hej denna fredagskväll. Här har det varit lugnt med tv-tittande. Inte så mycket Idol som typ halva sverige kollar på, utan det blev Bam Margeras resa till Helsingfors. Ni vet Bam på MTV som håller på med en massa skumma saker :)
Jaja nu är julkorten klara och ska postas nästa vecka.


































Blev traditionella julkort med tomtar på.
















Första året som jag gör egna julkort och det är inte det sista året.

Nu är det lucia helgen. Vad ska ni göra? Jag gissar på att många ska dricka glögg och mysa :) Själv blir det jobb hela helgen och julbord imorgon kväll.
Ute märks det att det är kyligare och det ska ju bli snö till veckan (sägs det), jag hoppas verkligen på det. Allt blir så mycket friskare och ljusare och mysigare.
Nu börjar snart förberedelserna inför julafton. Bordet ska piffas, jag ska fixa med några kransar och funderar på att göra en egen ljuskrona över bordet. Mm jag får se vad jag hinner.

Ha en mysig helg, kram

3 kommentarer:

Anki sa...

Hej gumman!
Vilka fina kort du gjort! Jag köper nog mina jag, är skitdålig på sånt där, hihi!
Mmmm så du ska på julbord, mysigt! Jag har inte heller kollat Idol faktiskt, har bara legat och halvsovit på soffan...nu har jag varit ute med hundarna och det var riktigt skönt ute! Hoppas, hoppas att snön kommer nu till veckan!

Kramis!

StinasLoppis m.m sa...

åh så fina julkort du gjort ,dom som får dom blir säkerligen jätte glada trevig advent kramisar /STINA

Ett ögonblick sa...

Hejsan!
Så fina julkort du har gjort, det är mycket roligare att få egentillverkade kort.
Ikväll har det snöat i Göteborg och i Landvetter men det har inte kommit hit än, vi får väl se i morron bitti, skulle vara mysigt med en "vit " lucia.
Hoppas du får en bra helg trots jobb.
Kram//lisamaja