torsdag 3 december 2009

Gran i köket

Hallå i stugorna. Hur har ni det? Här är det riktigt kallt och frost överallt så det ser ut som snö :) Jag kan se att det just nu snöar lite.
Igår pyntade jag iaf talltrikshyllan ocg desstuom lagade jag Janssons frestelse och det var väldigt gott kan jag säga.






































Här har jag tagit en gamla sillburk och skrivit God jul på.















Här ser ni ett utav mina julkort som jag gjort. Det blev en prydnadsvariant.


































Det fick även bli en större burk med God jul på.

Det var allt för idag nu ska jag göra mig iordning för jobb.

7 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp!

Vilken härligt pyntad tallrikshylla. Här har du en till som ska laga jansson i dagarna. Mycket god maträtt som man borde äta lite oftare än just kring jul...
Ha en bra dag på jobbet!
Kram Madeleine

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina bilder & du ger mig så mycket julkänslor.

Kram

Livet på Berget sa...

Åååå så mycket fint du har på hyllorna. Den där kammarljusstaken vill jag haaaa. Så juligt trevligt!
Kram
/Sara

Gårdsromantik sa...

Så fint!

Vad skriver du med?

Kram Maud

lovefriidrott sa...

Hej Vännen

så fint du har på din tallrikshylla:) skulle verkligen behöva göra om i min men tiden räcker inte till alltid

Ha en fin fredagkväll
Stor Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

LjuvligtLantligt sa...

Var har du köpt din rull-gardin i sovrummet??

Kram Git

annika sa...

Sicken en fin hylla! Du har ju fixat med mycket och fått en hel del gjort. Bra tips att skriva på en vanlig glasburk.
annika