tisdag 1 december 2009

Jag visste väl det

Halloj kära vänner, det blev som jag trodde, jag har idag åstadkommit mer än vad jag brukar när jag är ledig. Lyckats göra fler julkort och några jultags. Imorgon när jag är ledig ska jag banne mig göra dem sista och lyckas göra fler tags och annat smått och gott.



































Så här ser det ut på hallbyrån för tillfället. Imorgon ska jag nog bege mig ut för att leta lite granris med. Gäller att gå ut nu, för det sägs att det ska snöa i veckan.

Ha det toppen.

6 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Gillar verkligen pyntningen av hallbyrån. Hoppas ni får snö, det är så mysigt!
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Anki sa...

Åh så fint du gjort det! Jag har ju missat massor ser jag! Vad roligt att det gick bra på marknaden, men du har ju såå fina skaer oxå..blir det nån mer marknad då kanske?
Ditt kök ser verkligen supermysigt ut och det är så härligt att titta in hos dig...du har ju värsta ideérna, hihi!
Å vad säger du...ska vi få snö???...japp det vore på tiden, jag är såå trött på den här leran och regnandet!

Ha en mysig vecka gumman!
Kraaam!

Anonym sa...

Så fint du har gjort de :)Fungerar det bra att ha hyacinten innanför glasklockan? Självklart kan du få min adress och jag kan be och få din :) Jag mailar dig.

Ha en bra dag.
Kram Åsa

Körsbärshöjden sa...

Fint det blev med pyntningen på hallbyrån.

Ska bli kul att se dina julkort, ska själv hinna med att göra några

Kram
Eva

Vit som snö sa...

Underbart på hallbyrån!
Vad flitig du är!
Jag är också ledig men har varit halvflitig och nu ska jag på utvsamtal med lillan o sen är det stallet som gäller. Tänkte binda kransar ikväll.
Kram Cilla

Livet på Vestergård sa...

Så fint du har pyntat! Låter som om du har pysslat flitigt.
Ha det bra!