torsdag 8 september 2011

Musiktips

Jag fortsätter med musiktips här på bloggen. Vad tycker ni om det?
Jag ska tipsa om 1 låt som är väldigt bra. Ni kan ha hört den på radion för några år sedan, men den håller än.
Självklart är det från min favvo Tiesto 
Vore jag tonåring igen hade jag f-n satt upp affischer i hela sovrummet, men jag tror inte mannen min uppskattar det hihi.
Har ni någon artist eller så som ni avgudar? Jag är som sagt besatt :D
Lovar er det är mer radiopop än trance. Fast man hör tydligt att det är Tiestos sköna sound i bakgrunden.
Vore kul om ni gav feeback på detta! :)

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Roligt med musiktips! Uppskattat, alltid kul att finna något nytt att lyssna på.
Ska ta och lyssna på den när jag kommer hem, har inga högtalare här på jobbet.

Rosen är planterad, får se hur den kommer att trivas..
Ska visa bild på den har jag tänkt!

Kram!

Liza sa...

Inget som jag personligen går i taket på men helt okej låt!
Jag är tokig i Lady Gaga just nu, säga vad man vill om henne men vilken röst hon har!
Inte många artister idag som sjunger lika bra o nästan bättre live!

Annars lyssnar jag på det mesta!

Kram Liza