måndag 25 juli 2011

Hemmsa hos 2

Jaa det var en hejdundrande fest. Sista drinken intogs kl 02.00 för mig haha. Brukar annars vara den som slutar kl 00.00 sen vatten. Så ni kan ju tänka er att man var lite snurrig dagen efter.


Haha så här såg det alltså ut mot slutet (dansgolv), inte kunde jag ta kort heller då :D

Nu får ni insidan, man blir inte besviken av insidan. Där är det små detaljer som förhöjer det praktiska och snygga.









Ja det är stilrent men väldigt fint! Nu har jag inte tagit på sovrummen eller badrummen, men jaa man är inte besviken av inredningen där heller som ni förstår.
Själv tycker jag att dem borde vara med i inredningsreportage. 

Nästa gång får ni lite mer detaljbilder.

5 kommentarer:

Hanna sa...

Snygg inredning.
kram
Hanna

dagdrömmar i vitt sa...

Mycket snyggt, utsidan och insidan bär på harmoni, det gillar jag. Någon är duktig på inredning!!
Ha det så bra!! och hoppas baksmällan gett sig, hihi
Kramkram / Nettan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Suddiga foton är ju bara ett mycket gott betyg på en rolig fest, eller hur?! =D
Jättesnyggt inrett, så kul att se att ni har så olika stil...även om jag privat föredrar din. =)

Kram ♥

emmashem sa...

Smakfullt inrett, stilrent!
Härligt med en riktig fest:)
Ha det gott!
Kram Emma

Susanne sa...

Hej!
Verkligen snyggt, stilrent gillar jag!
kram susanne