lördag 16 juli 2011

Göra om

Här håller jag på för fullt och rensar och gör om. Jag gör om med dem medlen jag har för tillfället. Min inspirationskälla nu är Tine K. En elegant och klassisk stil som jag definitivt kommer att anamma till hösten. 
Bjuder på lite inspirationsbilder.
Alla bilder lånade från nätet

Skillnaden är nu att vi kommer att ha mörka väggar i vardagsrummet. Just nu använda dem vita möblerna vi har. Ny grå soffa kommer vi däremot att försöka införskaffa till hösten. 
Nästa inlägg ska ni få se tapeten vi ska ha :) Bestämde oss idag, gäller att vara ute i god tid.
Kram

2 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

ååh vilka fina bilder, finns mycket fint där :)

Trevlig helg,
kram
Tiina

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så mycket fint! Vitt med svarta accenter är så snyggt. Spännande att se vilken tapet ni har fastnat för. =)
Ha en härlig dag, vännen!

kram kram