tisdag 21 juni 2011

En väldigt fin present

Det känns som jag fortfarande är i en bubbla, men idag börjar allvaret igen för några veckor framåt. Men idag ska det bokas en resa.
Tänkte visa vår ena bröllopspresent som vi fick av Madeleine och Maria och respektive.


Det var 2 fina namnhalsband. Jag har ju faktiskt funderat på att skaffa ett själv men det har aldrig blivit av, så gissa om man blev glad.
Så var det inslaget i det fina rospappret och jag ska få förvalta en gammal ask från Madeleines mammas mormor och morfar. Jo man känner sig hedrad, minst sagt.
Tack!


Idag hoppas jag min betygsättning blir klar och kommer upp här angående lokalen.
Kram

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Vilka fiina halsband! Så fint omslaget också! Söter brud på kortet...Kramis Gunilla ♥

Hammarsbacken sa...

Vilken fin brud du var!!! Underbart.
Och vilken fin present. Namnhalsband är ju verkligen personliga och ett fint minne. Kram Sonja.

Svarta tassar i vit soffa sa...

Vilken vacker present!
Grattis till bröllopet! Din klänning är verkligen fin!!
Kram
Jenny

Mys och hemtrevnad sa...

jättefin present...får gratulera till bröllopet med.kramis semlan

Vit dröm sa...

Sicken fin present! Och pappret var ju helt underbart!
Ha en fin tisdag!
Kram Anna

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Åå vad bra att du blev glad för presenten. :)

Vad kul att du tycker han är trevlig, det tycker jag med, hihi. Tack, det ska jag hälsa honom. :)

Din Peter är också jätte trevlig!!! Väldigt lättsam och han har ju faktiskt samma dialekt som Ernst, eller hur? hihihi. :)

På tal om Ernst, 30 juni börjar det, tjohooo!!!

Vad söt din systers son Alfons är också. Man har ju fått upp barnögonen sedan man börjat jobba med barn, haha.

Jaa, men gud, jag är så glad över presentkortet. Undrar vad jag ska välja på Ulriksdal. Kanske en vinranka? Eller ett litet fruktträd? ojoj, svåra beslut, måste fundera. Hihi.

Hoppas du tycker om några av bilderna. Jag gjorde mitt bästa!!!!

Midsommar närmar sig. En utflykt låter som en finfin idé tycker jag. Kanske kan ni ha picknick?

Själv ska jag fira den med kompisar. Jag och min kompis Linda ska handla maten ikväll! Jag skrev precis klart tipsrundan som jag gjort idag.

Jag älskar som sagt tipsrundor, haha. =D

Kram Madeleine