fredag 6 augusti 2010

Omplacering

Tusen tusen tack för era uppmuntrande ord. Men som om det inte var nog med detta, igår fick jag reda på att pappa har en form av hudcancer... Jaha, nu är denna inte farlig säger dem så tur var väl det men det knepiga är att han gått med det i 10 år?! Hallåååå. Ja det räckte inte med att mamma gick bort i cancer. Meen jag tar detta med lugn orkar inte göra annat för tillfället och jag är på bättre humör idag.
Nog om detta!
Jag har gjort om lite på väggarna i vardagsrummet och placerat om lite saker.




















Fönstret från hallen har hamnat här.





















































Denna bricka fick hamna på tv-bordet.

Nu ska jag njuta av eftermiddagen/kvällen och bara slappa. Imorgon väntar jobb sen blir klippning av hunden.

Trevlig helg till er alla!

13 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Vad är det för fin växt du har på vardagsrumsbordet? Är den levande??

ååååå men jag mååååste se Ernst snarast...
Nyfiken. Vadå var det sista avsnittet igår?

Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Jaså, den ser verkligen jätte skir och vacker ut. =)
Du har verkligen gröna fingrar och du skulle göra dig utmärkt i en blomsterbutik.

Jaa, jag förstår. Ja, Ernst, han kan han!!!!

Madeleine Berglund sa...

Kram också =)

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort.Kanon gulligt.Fin ängel.Får man fråga var du hittat den .Bara så fin.Ha en mysig kväll kram Rita ♥

Vita huset 28 sa...

Hej vad fint du har hemma hos dig o va bra att du mår bättre.
Gillar din bricka med ängeln.
Hoppas du får en skön helg
Kram Camilla

Marita sa...

Vad fint du har gjort!! Det blev toppenbra med fönstret på väggen och det lilla bordet under!
Brickan på bordet är verkligen dekorativ och vacker!!
Jobbigt med din pappa...skönt dock att det inte ska vara någon fara...förstår om du är orolig i alla fall. Tänker på dig vännen!
kramar, Marita

Rosor och ruiner sa...

Inte är du oduglig inte! Men visst har man såna dagar ibland, när allt bara känns "blä"...vad tråkigt med din pappa, hoppas det ordnar sig, vad skönt ändå att det inte verkar vara nån farlig sort. Den där j***a cancern, den har också tagit min mamma, i våras...vissa dagar är det väldigt tungt...
Hoppas du mår bättre idag, och du har så fint hemma hos dig! Så vilsamt med vitt och fina saker!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Tycker att du och din familj borde ha haft nog med det som kallas cancer! Tråkiga besked är alltid hemska & jag hoppas att allt ordnar sig.

Hur mår du bortsett från detta?
Göra nåt roligt i helgen?
Kramar Maria

Anna-Lena sa...

Halloj vännen!

Jag tycker att du har ordnat väldigt fint hemma, omplaceringen blev bra och din tavlor är jättefina. Jag blev alldeles kall när jag läste dina rader om din pappa. Du ska se att det ordnar sig. Livet är bra orättvist i bland! Tänker på dig vännen och sänder massor av styrkekramar till dig!

Kramar Anna-Lena

liven sa...

Så fint det var her....koselig med det gamle vinduet!!
håper det går bra med din far...skjønner at du synest det er ekkelt!!

Ha en fin lørdagskveld Annika

Anonym sa...

Hoppas det går bra meddin pappa!

Fint du har gjort. Så himla mysigt.

Kram Linda (Jolin)

Madeleine Berglund sa...

Åå men Eskilstuna är en jätte mysig stad, åk dit någon gång =)
Du skulle gilla Gamla Staden, helt i vår stil om jag säger så.
kram
Madde

Huset på kullen sa...

Vilka mysiga bilder, du har jätte fint där hemma.

Hoppas det går bra med din pappa.

Kram Linda