torsdag 5 augusti 2010

Med hammare och spik

Idag är en dag då inget känns bra och jag har känt mig oduglig. Tack och lov då att det är Ernst på TV ikväll :)
Häromkvällen fick jag en ide. Jag hade kvar en bräda som jag satte fast några spik med, som nu agerar slags anslagstavla eller liknande.


























































Man kanske inte ska ha ljusen tända, men som prydnad är den fin.

Jaa inte ens detta inlägg är jag nöjd med. Nu är det dags att rycka upp sig.

Ha det fint, kraam

12 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej Annika!

Hur är det fatt? Känner du dig oduglig, vad är det som händer i ditt liv?

Jag förstår om du inte vill prata om det...

Din bräda är jätte fin, vilken bra idé. Det är det jag gillar med dig och många andra som bloggar. En idé skrider till handling. Inte bara massa snack.

I like it.
Du är underbar och det är din blogg också.
Kram kram
Madde =)

Madeleine Berglund sa...

PS. Ja jag tror det är en lykta, det är mammas.. Ska kolla upp det närmare när jag kommer hem. ;)

Anki sa...

Men gumman...inte är du oduglig!
Du pysslar ju och fixar hela tiden och jättefint blir det!
Jag tycker din bräde är härlig, jag gillar ju brädor så det är precis i min smak!

Hoppas det känns bättre imorgon sötis, det är ju en helt ny dag!

Kraaaam!

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Vilken kul idé..och snygg!..lite lagomt ruffigt!
Jag vet inte namnet (har inte kvar kartongen) men den finns på köksavdelningen..iaf på IKEA i Stockolm..kungenskurva

Ha det gott!! Kramis Sanne!!

Vita huset 28 sa...

Hej hittade just in till din blogg, vad fin den är o va fin brädan blev, jättekul idé. Den kanske jag tar o norpar om jag får :)

Ibland kan man känna sig oduglig men här kommer en klapp på axeln o en rejäl kram. Du duger som du är och jag gillar allt ditt pyssel och dina fina bilder o hem.
Ha de bra nu
Camilla

Gardenhouse sa...

Hoppas verkligen att det känns bättre för dig i morgon.
Du är alls inte oduglig som har så många ideer och fixar fina saker omkring dig.
Jag tycker du verkar vara en hur go och gullig tjej som helst.
Ha det bäst, kram Sussi

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!

verkligen jättefint!

Du duger så bra såååå!!!

Kramizz Nilla

Hemmakatten sa...

Du är verkligen kreativ & talangfull med alla dina fina projekt. Brädan är ett väldigt bra exempel på det!

Vissa dagar är bara sådana där inget känns kul. En mellandag helt enkelt. Men imorgon är en annan dag. Hoppas det känns bättre då!

Vitt för själen sa...

Tusen tack. Självklart ok!!
Din blogg är ju supermysig :)

Ja vi har "Små goda ting" och Lyktan som har PROPPAT med vackra saker..sen där jag jobbar- Café Stadsgården har vi dessutom inredning & kuriosa...så man har ju mycket att välja på ;)

Må allra bäst. Kram Sophia

Livet på Berget sa...

Hej
Ibland känner man sig lite mindre lyckad. Jag tycker ialla fall att du och ditt pyssel är super bra! Å så gillar jag ju din blogg jätte mycket. Brädan blev kanon, bra tips!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Lily sa...

Man har sina ups & downs...
Jag tycker du ska känna dig helnöjd med vad du åstadkommit! Brädan är jättefin.
Ernst är en bra inspirationskälla..
Ha det gott
Kram Lily

Madeleine Berglund sa...

Ååå vet du, jag åt också en skorpa igår, med smak av kardemumma. Mmmm....

Var Ernst bra?
Måste se det eftersom jag inte hann igår....

Kram kram kram
Madde