söndag 1 augusti 2010

Några hörn från.....

Jaha, 1aug idag och det bjuder på regn. Det gör mig inte så mycket för jag ska ändå städa. Men nu är det ca 1 månad av sommar kvar. Men om ca 1 månad har jag semester igen. Får se vad livet bjuder på då :)
Idag bjuder jag på bilder från sovrummet.







































Självklart fick det bli med ljus tända. Regn utan tända ljus en dag som känns som höst, funkar inte.





























Helhetsbilder av sovrummet kommer att komma upp snart.

Önskar er alla en trevlig söndag, jag ska umgås med dammsugaren :)

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken in header du har.Bara så fin.Underbara bilder bjuder du på.Jättegulligt och nt har du det.Mysigt med tända ljus.Älskar tända ljus.Ha en skön städ söndag.Kram Rita ♥

Anna-Lena sa...

Halloj vännen!

Wow, vad snygg fin blogg är! Skäms lite för jag har inte bloggat på över en månad och ser att jag missat en hel del. Anslagstavlan var superfin.Anki är så påhittig och duktig. Hoppas att du njuter av sommaren!

Kram Anna-Lena

Livet på Berget sa...

Hej
Vilkea mysiga sovrumsbilder! Visst är det mysigt att tända ljus, nu börjar det ju bli mörkt på kvällarna här uppe i norr också så man kan börja tända dem. Myyyyys!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Här hade jag en hel del inlägg att ta igen efter en veckas frånvaro :) Så mkt fint du bjuder på, super mysig balkong du har!

Hur är det med Rocky? Har tänkt på er..

Kram Maria

Madeleine Berglund sa...

Vilka fina bilder du har tagit. =)

Ja, tänk, jag har ALDRIG sett den serien tidigare, katastrof när man tänker efter! Vyerna är verkligen underbara. Man vill ju gå in i tv:n och sno med sig rekvisita. Haha.

I helgen har jag bland annat varit på fest, varit i huvudstaden och sett prideparaden, ätit indisk mat och varit på trädgårdsutflykt.Så nu är jag faktiskt ganska trött, men det är det värt.

Mår du bra?
Mår din fina hund bra?

Kram kram
Madeleine

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Augusti är en härlig månad - den bästa om du frågar mig. Nu hoppas jag bara på fint väder.

Så fint att dina luktärtor börjat blomma - då kanske mina kommer snart de med. Väntar mig vita och lavendelblå, men man vet ju aldrig när man frösår...

Härliga bilder med detaljer från sovrummet!

Huset på kullen sa...

Vilka mysiga bilder. Jag tycker att det är mysigt att det börjar bli lite mörkt på kvällarna så att man får en anledning till att tända lite ljus :)

Ha en bra dag! Kram Linda

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skönt att röntgen inte visade på nåt konstigt, aldrig kul att få tråkiga diagnoser. Håller verkligen tummarna att dosen medecin hjälper!

Ska du hitta på denna vecka? Är du ledig eller jobbar du?
Tråkigt väder vi har :(

Kramar

Unknown sa...

Underaba blommor på din balkong.
Såg en skymta av en ljuslykta som jag tror vi har likadana.i vitt trä

Ha en bra vecka / Sari