lördag 3 juli 2010

Zink bricka

Nu har semestern börjat :) Jihooo och det är kanonväder. Kan ju inte bli bättre!
Nu blir det att slappa på balkongen med en bra bok. Men först ska jag visa vad jag handlade i Örebro i veckan.















En väldigt fin bricka från Nice presenter på Marieberg. Jag är supernöjd med den och just nu får den pryda vardagsrumsbordet.
Jag hade även förmånen att träffa ägarinnan av Nice, kika in på hennes blogg.




















Plåtasken är från Blomsterlandet, i denna förvarar jag tändsticksaskar då jag alltid får springa runt och leta efter dessa.








































































Med detta önskar jag en riktigt fin helg!

9 kommentarer:

liven sa...

En kjempefin brikke du har kjøpt deg....og koselige saker du har pyntet med!!
Har vært inne å lest din krønike....og jeg er ganske enig med deg!!
Selv om jeg kan få mange kommentarer på enkelte innlegg så vil jeg prøve å svare hver eneste en!!
Akkurat nå holder jeg på å svare alle dem som kommenterte på ferieinnlegget mitt...hihi....
Det har vel med ren høflighet å gjøre tenker jeg!!

Ha en fortsatt fin lørdag Annika :o)
Klem!!

Madame Vit sa...

Ja Nice presenter var jag på för två veckor sedan, hon är trevlig =) Jag kom hemmed ett kuddfodral då =)
Härligt med semester, njut av boken!!!
Kram Fia

Ida sa...

Hejsan!
Vad fin brickan var, så kul att hitta saker som både är fina och användbara.

Hoppas att din första semesterdag blir bra. Kram Ida

Rosor och ruiner sa...

Söt bricka!
Jag har också läst din krönika, den var bra och jag har själv tänkt i såna banor, det är trist när man _aldrig_ får en kommentar från någon som man kommenterar hos, då tröttnar man. jag menar inte att det måstes svaras direkt, men nåt litet livstecken då och då, så man känner att ens kommentar är lite värdefull i alla fall...
Ha en skön kväll i sommarvärmen!

Gardenhouse sa...

Så sommrigt och fint! Ja visst är det härligt att ha gått på semester, hoppas vädret håller i sig.
Ha det gott,
kram Sussi

Fröken Piff sa...

Vad fint du gjort! Fin bricka!

Och grattis till semestern! Hoppas du har det riktigt fint!

Kram Charlotte

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig bricka .Vad fint du har fixat till den.Kul när man hittar nya saker som man gillar.Ha den skön dag mys och njut av semestern.kramar Rita ♥

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!
du det var en riktigt härlig bricka..så fina sker på.. De3n skulle sitta som en smäck i mitt badrum ;)..får titta in där när jag besöker Örebro!!

ha en fin sommarvecka!!

Kramis Sanne!

hällkulla sa...

Hej på dig!!
Jag skrev igår en kommentar åt dig men så tog batteriet slut i min dator, och normalt så är det bara plugga i strömmen, så kan man fortsätta var man blev(datorna minns det), men inte igår.. Blev så irriterad så det blev ingen kommentar!!
Det blir idag istället!! :)
Vad skönt att du nu får vara ledig!! Äntligen kan vi väl säga.. fniss
Hur ser planerna ut? Förutom att njuta?
Gillar din bricka och dina arrangemang, gillar massor skylten!!
Skylten gör det extra mysigt!

Önskar dig en skön och solig semester!!
NJUT
Kram
Pi