måndag 5 juli 2010

Havstema

JAAA semester vilken lyx haha... Jag har nog prickat in vädret rätt.
Dessutom kan jag behöva dem här 2 veckorna. Jag har antagligen fått IBS :( Jag kan knappt äta längre för då mår jag illa och blir tvärmätt. Äter inte en halv portion längre. Jag som älskar mat. Plus att det finns fler symptom som jag inte behöver dra här. Har haft så här en längre tid nu och det är tröttsamt och jag blir deppig vissa stunder.
Jaja då är det ju tur att jag gillar att pyssla och dona :) Igår kväll tändes det ljus på balkongen och jag fick lite havstema där.















Har köpt en mellanstor plättar i luften på Blomsterlandet för endast 20kr, skynda er dit vettja :)




















Lyktan fick lite snäckor.

Dags att njuta av dagen då :) Kram till er alla!

9 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Håper det står bra til med deg.....skjønner ikke helt hva du mener men har du en omgangssyke siden du ikke kan spise???
Koselig hos deg hvertfall...og her koster pletter i luften mye mer ja!!

Ønsker deg en fin mandag

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du mår bättre i dag.Vad fina bilder du visar.Krya på dej och ha en bra dag.kramar Rita ♥

Anna sa...

Urk, inget kul att må dåligt på semestern. Jättefina bilder, ska nog ta mig en tyr till blomsteraffären idag, mina verandablommor börjar bli lite trötta. Ha en riktigt bra dag!ch

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Tack. =)
Ja, precis Zetas trädgård besökte jag, mycket trevligt ställe måste jag få lov att säga. Gott fika också. Låter inget vidare med IBS, men det finns knep att lära sig leva med det även om det blir en omställning.

Jaså, är semesterplanerna ändrade, vad ska du göra istället?

Kram Madde

Livet på Berget sa...

Aj då så trist att du inte är frisk. Hoppas du inte fått IBS.Ser att du gjort om här på bloggen, så fint det blev! Jätte vackra bilder du visar.
Ha de gott!
Kram
/Sara

hällkulla sa...

Hej igen

Oj, hoppas du snart blir frisk igen!! Usch så tråkig start på din semester att bli sjuk!!
Det är så roligt att se att vi har ganska samma smak, luffarslöjd korgen pryder här på Hällkulla vedspisen, just nu med söta och mogna tomater!
Dina semester planer låter ju helt toppen!! Hoppas innerligt att du får vara frisk på din semester så att du kan njuta!
Tack, för din kommentar hos mig, jo jag är jätte nöjd över lampan, det tog mig bara nästan 2 år att hitta just den rätta!! :)

Krya på dig nu ordentligt!!
Stoor kram
Pi

Rosor och ruiner sa...

Vad fint du gjort på balkongen!
Inte för att jag vet vad IBS är , men det lät ju inte kul att inte kunna äta..hoppas du snart kryar på dig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Oj, det var många anfall på så kort tid. Stackars liten..
Nej, vi har inte hjärnröntgat. Det är säkert jätte dyrt, och Elvis kom inte upp i så många anfall att vi fick ta det beslutet. Han svarar ju på sin medecin.
Varför sätter dom inte in medecin på Rocky??

Kram!

Gardenhouse sa...

Så mysigt på balkongen att njuta med ljus och blommor i sommar kvällen.
Hoppas du får en fortsatt bra semester och kryar på dig.
Kram Sussi