måndag 11 januari 2010

I vårens tecken

Igår kom vi hem från Borås och turen till Ullared som gav en del fynd. Idag ska jag visa ytterst liten del :)















Det jag köpte var lampskärmar och här sen ni en utav dem. Köpte även 2 st lampfötter som ni ska få se senare i veckan. Kan meddela att dem var riktigt billiga.









































Så ska jag bjuda på lite vårblommor... Fast dem är fortfarande på knoppstadiet.




















Jag tog en gammal sockerkaksform som jag hittade på loppis.




















Ska bli härligt att se när dem blommar. Så kan jag meddela att mina pelargoner har börjat att få sina blad nu, så bilder på dem kommer om någon vecka :)

Nu får ni ha det gott mina vänner!

5 kommentarer:

Vintage sa...

Jättesöt lampskärm! Mysig blogg! Kram susanne

Livet på Berget sa...

Vad kul att Ullaredssvängen blev lyckad. Skärmarna är jätte söta!
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Anki sa...

Vad härligt att du fyndade massor i Ullared...lampskärmen var såå fin...ska bli roligt att få se mer av det du köpte!
Härligt med lökar, och jättefint att sätta dom i kakformen!
Var har du fått fatt på eucalyptus...inte här hemma väl?...Jag har letat men inte fått nåt napp!

Kramelikram!

HWITA DRÖMMAR sa...

Lampan var jättefin, är lampfoten från Ullared? Ska bli skoj att se vad mer du hittade där. Har aldrig varit där men är sugen på att åka dit, har hört att lampor är mkt billigare.

Ha en bra dag!
Kram M

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.