tisdag 5 januari 2010

I snuvans tider

*suck*, chippar efter luft, snoren rinner. Mmm då var det dags för årets förkylning... Hade gått för länge och varit frisk så det var dags nu. Tur att man är ledig imorgon så man kan sova ut. Det blir inte många knop, kanske något litet pyssel bara.




















Häromdagen när jag rensade ut julen så möblerade jag om med. Så nu står det här lilla bordet i hörnet istället och det blev mycket bättre.
Blidde bara denna lilla uppdatering idag. Nu ska jag klura på en ny dörrkrans till ytterdörren. Några tips? Ska jag göra en vårig eller ska jag hotta upp ett mosshjärta med lite vår?

kram till er alla!

7 kommentarer:

Marita sa...

Nej men fy så trist att börja året med en förkylning! Fin bild du har lagt in! Enkelt och vackert arrangemang!
Krya på dig!
kram, Marita

hemma hos lilla mej sa...

vad jobbigt att vara så himla förkyld.Stackare.Ha en mysig kväll och krya på dej.Varmkram Rita ♥

Livet på Berget sa...

Men så trist att du blivit förkyld:(, stackare. Jätte fint litet bord, älskar sådana där små bord, de är så lätta att möblera med. För mig är januari mitt i vintern så jag skulle nog ha fixat ett mosshjärta lite vårigt och väntat till Mars med våren, men det är jag det.
Krya på dig!
Kram
/Sara

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Jaså, gardiner med monogram låter mycket lovande. =)

Har du dragit på dig en förkylning din stackare, ojoj, det var inte kul. Hoppas du kryar på dig snarast.

Jag tycker du ska göra ett mosshjärta med inslag av vår, det är ju så vintrigt fortfarande.

Krya på dig!!!
Kram Madeleine

Fias Drömmar sa...

Halloj!!
Hoppas du känner dig bättre snart =) Så pysslandet kan fortsätta =)
Kram Fia

Huset vid ån sa...

Vad tråkigt att du blivit förskyld...Hoppas att du snart mår bättre! Vilken fin o frodig plättar i luften du har! Ser så vårigt o fräscht ut! Kram Therese

Hemmakatten sa...

Krya på dig! Mosshjärta lät fint.