onsdag 3 september 2008

Tillbaka

Jaha då är man tillbaka i kalla Sverige och kallt är det verkligen. Från att ha kommit från 35 grader i skuggan till detta, då är det kallt.
Vi har haft det så bra. Lugnt och skönt med en heldag på havet och resten av veckan vid stranden och en del shopping.













Här har vi badat, det ena stoppet med båten vi åkte med. Detta är en lånad bild mina bilder kommer senare.
Men helt underbart vatten var det, nästan turkosare än bilden visar.














En av mina favoritaffärer i Nidri var en hälokostaffär, kommer inte ihåg namnet, men hittade dessa underbara tvålar och duschcreme som doftar jättegott.

































Dessa 2 kökshanddukar kunde jag inte motstå :)

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Välkommen hem!! Vilka fina saker du hittat. Olivprodukterna ser både hemtrevliga och exlusiva ut. Ja, nu är det verkligen ruggigt ute. Inte alls så där tropiskt varmt som det är utomlands. Ha de toppen! kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Hej! Man har ju läst hur alla bloggare mer eller mindre avgudar mässan.. Men å andra sidan kanske det är roligare när man har en egen butik att köpa in grejer till. Det var väldigt mycket tingel tangel. Jag ville ha mer vitt, zink och andra inredningsprylar med lite stil.. Jag trodde det skulle vara jättemycket sånt. Fast det var jättekul att äntligen få vara där.. Alla kvinnor var väldigt uppklädda och snyggt fixade. Nästan en "visa upp sig" mässa. Fast jag hade också fixat mig, haha... Ser att jag är på din blogglista, whiii, va skoj, nu blir jag glad!!! Ha de gott! Kram Madeleine