fredag 12 september 2008

Inför morgondagen

Idag har jag shoppat lite, ett guldhalsband från rean på jobbet och så ett tårtfat och en liten lykta från Amaryllis.
Har precis städat klar inför imorgon. Sambon fyller 25 nu i september så imorgon kommer min familj.
Idag fick jag även följa med sambon på en jobbrunda, det företagets lastbil är inte den bästa men fick följa med till Kristinehamn för att lämna varor.
Nu sitter jag här med en aningens ont i halsen som jag känner på mig kommer att förvärras.



















Lilla lyktan. Apropå lyktor dem har fått in en krona sån som jag har i rost i vit. Funderar på att hänga en i köket

































Så här ser köksbordet ut idag :)

Ha en trevlig helg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, det låter inget bra om du börjar få ont i halsen, hoppas det inte blir värre till i morgon då ni ska fira din sambo.

Fin lykta du har köpt :)
Duken du har på köksbordet är jättefin, jag har den också :)

Självklart får du gärna länka till min sida :) och jag länkar gärna till din.

Sköt om dig och krya på dig och ha så trevligt imorgon :)

Kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja plättar i luften är verkligen fina. Men man får se upp, de är superkänsliga för uttorkning. Ååå vilken fin lykta och spetsduken är jättefin. Trevlig helg! Kram Madeleine