fredag 19 september 2008

Grattis

Grattis till bloggen Emmas vita hus som vann min utlottning. Så mejla till mig din adress på annika_84_@hotmail.com så kommer ett paket på posten :)

Så till min piffing av hyllan i hallen. Den blev inte som jag hade tänkt från början, men jag gillar detta ändå.











































Stenarna i är från Lefkas... Ljusglasen kostar bara 20kr styck och är från min favoritaffär Amaryllis här hemma i stan.

Imorgon ska till torget och handla lite mer ljung. Ska piffa till balkongen lite mer :)

Trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till vinnaren :)

Ser fint ut på hyllan, kul och få göra om och piffa till lite.

Kram!

Gårdsromantik sa...

Så sött får du hade på hyllan! Jag tror jag samlar på fär - har minst 6 så det är ju en liten samling i alla fall.

Kram Maud