onsdag 2 november 2011

Mossa

Ledig idag och jag kunde väl ge mig sjutton på att jag skulle må kass då.
Vaknade inatt med sprängande huvudvärk och illamående.
Huvudvärken är borta men illamåendet hänger i.
Bara jag inte fått magsjukan!
Jag har iaf lyckats göra en krans :)




Fast den får ni se senare.
Kan tipsa om bra mossa till kransar, är sådan som sitter på stenar. Den är tunn och man kan få stora flak av det.
Lätt att jobba med och det blir en jämn krans.

Nu ska jag försöka klämma ner mat.
Kram 

3 kommentarer:

Compact Garden sa...

Då får det bli mossplock i helgen :)
Ha en fin kväll Kram Anne

Emilias sa...

Usch för huvudvärk o illamånende! Jag har hemsk spänningshuvudvärk med illamående där till... Suck! Ska träna lite så hoppar jag att det försvinner!
Kramar

Susanne sa...

Usch, så tråkigt för dig!!!
Jag använder också mossa från stenar, perfekt!!
kram susanne