lördag 5 november 2011

Adventsmys på Slottsträdgården Ulriksdal

1:a advent helgen bär det av mot Sthlm och Madeleine igen.
Som jag längtar!
Vi ska nämligen då till Slottsträdgården Ulriksdal.
Kan tänka mig att det är hur mysigt som helst där då.
Detta börjar ju bli en tradition. Samma helg förra året var jag hos Madeleine, men då besökte vi Rosendals trädgård och gamla stan och Årstiden.





Men iår blir det bara besök på Ulriksdal. Jag gissar att jag kommer kunna gå där länge länge :)
  Nu ska vi snart åka till min pappa, sen besöka mammas grav :)
Ha det mys!
Några av bilderna är tagna av Madeleine

5 kommentarer:

Sofia sa...

Hejsan, va kul att du kikade in hos mig. Ser att du också gillar att göra kransar, jätte fina! Just nu håller jag på för fullt.... ska snart ha julförsäljning. Ha det så kul på Ulriksdal, kram Sofia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Va mysigt att se fram emot sådana saker!!Jättefint tyg du visar i förra inlägget,jättefint med hiss gardiner!!ha en mysig helg!!
Kram Lotta

Living by S sa...

Vad härligt att sy, saknar det ibland.. Väntar på att få se resultatet på dina gardiner =)
Ja Årstiden var jag inne på för första gången för två veckor sedan, my god!!! Vill tillbaka =))

Kram Fia

dagdrömmar i vitt sa...

Hej min snygging hoppas du mår bra idag och att du orkat fixa med julplock:)
Jag har tapetserat,,, hmmm lite väl jobbigt då det var runt tre fönster. Snacka om att det kräver tålamod, hihi. Några små missar blev det allt men ingen vet om det så ingen kommer se det heller, hihi.
Tusen kramkram<3 nettan

Gunillasljusglimtar sa...

tack för titten vänne,då håller jag tummarna för att det blir bra.Va kul med traditioner,då har du lite att se fram emot...kramis Gunilla