tisdag 1 november 2011

Kommer bli grymt

2 månader kvar till Globen och Tiestos Club life. Detta kommer att bli grymt!
Alla biljetter är slut och vi Har VIP till White room som ska vara ena klubben.
Vi får även gå till dansgolvet vilket är ett stort måste :)
Jag måste också få hoppa hihi.
 Så här kommer det att se ut och låta fast ännu större!

Jag har beställt en klänning eftersom jag tänkte att ska man mingla på en Stureplans klubb måste man ju se proper ut.
Meen funderar starkt på skinnbyxor och ett linne istället.
Ska man hoppa så är inte klänning min grej.
Hm tåls att fundera på :)

Just ja, får inte glömma att det är en välsorterad champagnebar haha. Svindyr också haha.
Hm, man kanske skulle vaska då :P
(aldrig i livet mer fjantigt får man leta efter)
Vi hörs!

2 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej snygging jag tycker du ska ha skinnbyxor. Det är sååå snyggt!!!
Ha en skön dag
kramkram<3 nettan

Vi i Villa Ville kulla sa...

Va häftigt!!!!
Klart du ska ha skinnbyxor och linne på dej!!Ha en bra dag!!
Kramen Lotta