fredag 19 augusti 2011

Att flytta tungt

Igår flyttade jag ett stort skåp med alla saker i... Eller stort, det var mer tungt. Jag flyttade det alldeles själv :) Gissa vad jag använde som hjälpmedel? Jo en handduk under, så drar man skåpet sen hihi.
För er som undrar kommer det att komma in mer moderna möbler här, blandat med det gamla. Mycket svart och vitt ska in med lite lila till.
Men iaf nu står mitt skåp på nytt ställe. Bättre blev det!



För er som undrar så ska vi lite längre fram sälja Liatorp TV-bänk, bokhylla och vitrin och priserna kommer vara LÅGA.

Vi hörs, Kram

7 kommentarer:

Unknown sa...

Brukar också göra som dig och använda mig av filtar och handukar...:)
Tycker skåpet blev riktigt bra där.
//Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vad roligt att ni grejar. Alltid lika skoj att "förändra" sitt hem.
Vi håller ju också på och grejar. Fick medelande av Mio möbler igår att våra nya möbler kommit. Jihooo!! Nästa vecka blir tapetseringen klar så då ska här grejas :) Och handlas!

Är du ledig?

Hur gick det igår?

Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Ja det är ingen dum ide..."bra karl reder sig själv" Eller kvinna får man säga då! Så fint så...Kram Gunilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, ja, ja!!!! Jag håller alla tummar jag kan...

Nu blir det en kopp te, tror jag och läsa IKEA katalogen som kom igår. Tur att man kan fördriva tiden mellan kundbesöken här på tippen :)
Fick du katalogen?

Undrar när VD börjar igen! Har du hört nåt?
Kram!

dagdrömmar i vitt sa...

Du gör såå fint :) Jag gör som du , lägger en handuk under och drar för fulla muggar,,,hihi, varför be om hjälp, eller vänta på hjälp. Man vill ju få det gjort NU!!
Här blir det också mer svart till hösten, tog bort mina roskuddar i v-rummet igår. Nu har hösten börjat komma in!!
Håller tummarna igen för huset;)
Kram och ha en bra dag!!
<3 nettan

Anonym sa...

Hej!

Vilket FINT skåp. Å va bra det passade där.

Ha en trevlig fredag vännen.

Kram Linda

Hemmakatten sa...

Vilket fint arrangemang du har gjort på byrån!!

Hoppas att du får en trevlig helg!
kram