måndag 27 september 2010

Safari

Ojaa, idag har jag varit på safari på min löprunda. Stötte på 2 älgkalvar och 2 st älgkor som stod endast 5 m ifrån. Snacka om att jag vände. På tillbakavägen stötte jag på en huggorm som låg mitt i spåret. Hörde ni någon skrika faaaan, så var det jag :) Idag sprang jag två varv alltså 4 km utan problem. Kunde ha sprungit mer men kände inte för att stöta på fler djur hihi.
Nu kommer mer omstyling från köket.




















Tog ett krukfat och ställde allt på.























































Kram

6 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Ja, det var verkligen alla skogens djur på en och samma gång. Huga! Vad duktig du är som motionerar. Fint har du arrangerat med.

Önskar dig en fin vecka!
Kram Anna-Lena

hemma hos lilla mej sa...

Oj alla skogens djur.Vad fint du har fixat till det i det fönster älakar hjärtan på tråd och murgröna på båge.Jättefint med lyktan med.Ha en skön kväll kram Rita ♥

Madame Vit sa...

Oh tur att det inte var jag som såg det där slingarnde djuret. Är LIVRÄDD för dem, har grym fobi!!
Vad roligt att ni ska gifta er, GRATTIS ♥!!
Kram Fia

hällkulla sa...

Oj, vilka natur upplevelser du haft ute i skogen!!
Förstår att du fick extra energi bara av förskräckelsen att plötsligt stå så nära så många älgar samt ännu stöta på huggis är ju ingen dröm precis!!
Gillar din köksförändring!!

Ha en fin dag!
Kramis
Pi

Vita huset 28 sa...

Hej va duktig du är med din träning, kanske lite kul med safari förutom ormar då!!!

Fint det blev på fatet, älskar ju hjärtan på snöre.

Har du hittat nå mera ideér o blommorna till brudbuketten?

Kram Camilla

Madeleine Berglund sa...

Du är så himla duktig med din träning!!! Vilka djur du träffade då, jösses.

Snart ses vi...
Hihihihi....
Kraaam!!!!