söndag 12 september 2010

Det finaste jag hört på länge

Semesterm lider mot sitt slut och veckan som kommer blir en hektisk vecka med långa dagar med inventering runtom i sverige och långa dagar på affären. Jag hoppas jag ska palla detta! Försöker att mysa till denna söndag med inte alltför många måsten utan bara vara.

Igår var en jättetrevlig dag och jag har fått dem finaste kommentarerna på länge.
Första var av min bror, min bror betyder mycket för mig.
Han gick runt i lägenheten och inspektera alla mina stilleben, sen säger han:
Fan vad fint ni har det! Det är som att gå in i en sådan där affär som du gillar.
Min syster hakar på och säger: Ja visst är det mysigt! Detta värmde mitt hjärta.
Nästa grej var att alla som inte sett mig på några månader frågade om jag gått ner i vikt. Lika glad och peppad av det blev jag:)
Nog om babbel, nu ska ni få se dukningen.



































































Nu får ni ha en mysig söndag!

11 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det är underbart att få beröm för både vikt nedgång & fint hem :)
Du har gjort en otroligt fin dukning.

Jag var i Sthlm igår och träffade Madeleine (mitthem&jag). Vi planerar att hon ska komma hit till Örebro i höst. Då tänkte vi komma och hälsa på dig så får du visa oss Karlskogas inredningspärlor & givetvis måste vi gå på fik & babbla :) Vore jätte trevligt!

Hur mår du?

Kramar!

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart att få höra positiva saker om sej själv från andra.Ja det värmer gott i hjärtat.Både om fint hem och viktnedgång.Härligt.Vilken underbar fin dukning du har gjort!!!!!!Kanonfint.Önskar dej en skön söndag rara du Kram Rita ♥

liven sa...

Vel fortjent med fine ord Annika....og så koselig!!

Enkel og delikat pyntet på ditt bord her...dette kan du!!

Ha en fin søndag :o)

Villa Vinkelhaken sa...

Visst är det kul att höra positiva saker om sig själv. Det mår man bra av! =)
Åh, vilken fin dukning! Så fin lykta!

Ha en bra söndag!
Kram Jenny

Anonym sa...

Ibland är det väldigt lite som ska till. Tänk att en liten positiv kommentar kan göra en annan människas dag. Det är verkligen värt att tänka på.

Jättefin dukning hörru!

Kram Linda

Vita huset 28 sa...

Vilka härliga ord du fick höra, både om ditt hem och dig själv! Förstår att det känns bra. Du är ju så duktig med mat och träning och inredning :)

Superfin dukning du hade gjort också.
Ha en skön söndag
Kram Camilla

Anna-Lena sa...

Vad roligt att få höra så mycket positivt. Kan tro att du har det fint med alla dina små stilleben. Ljuvlig dukning med! Min bror tycker att det ser ut som antikrundan hemma hos oss, hihi... Tur att inte alla har samma smak.

Hoppas att du får en skön start på veckan!

Kram Anna-Lena

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Jag följer jätte gärna med till Madeleine. Vore ju jätte skoj :)

Hoppas du får en bra vecka! Kram Maria

Anonym sa...

visst är det roligt när man får uppskattning för det man fixar hemma ;D

Ha en fin måndag!
Kram pernilla

Madeleine Berglund sa...

Ååå men gud så härligt. Med uppmuntran blir allt så mycket roligare. =)

Jaa, vi vill ju så gärna träffa dig i verkliga livet också. =)

Idag hade jag boots på mig som värsta coolingen, haha.

Kram kram Madeleine

Livet på Berget sa...

Vad härligt att bli så peppad och uppskattad. Visst blir man glad!!!
Vacker dukning!
Hoppas din vecka blir bra!
Kram
/Sara