torsdag 3 juni 2010

Romantik

Idag när jag var hos pappa tog jag med mig ytterligare saker som är mina. Saker som jag inte riktigt uppskattat förut men som jag gör nu.
När jag tog studenten så fick jag ett paraply... Paraply tänker ni nu hm.... Men det är ett romantiskt paraply som passar mig perfekt.

































































































Riktigt somrigt paraply, eller paraflax som jag annars säger :)

Nu mina vänner är det nära till helgen igen... Imorgon blir det jobb några timmar och lördagen är det öppning och stängning för min del. Men sen är jag ledig 3 helger i rad :)

Ha det skönt i sommarvärmen nu! Jag ska koka rabarberkräm...

11 kommentarer:

hällkulla sa...

Hejsan,

Men, ohh så ljuvligt paraply!! Paraplyet skall definitivt hänga framme som prydnad och inte ligga någonstans i nån låda!!
Det är verkligen vackert och romantiskt!! Vill också ha ett sådant!! :)

Ha en fin helg!
Kram

liven sa...

En nydelig paraply Annika!!
Riktig så fin å ha hengenes til pynt :o)
Så fint i innlegget under her også...et koselig pyntet bord!!

Ønsker deg en strålendes helg :o)

Lycka är ~ Onnea on sa...

vad vackert paraply..så roligt att du sparat saker du nu gillar.
Ha det bra!
~Marita~

hemma hos lilla mej sa...

Vilket romantiskt paraply ....Vad skoj att du har sparat saker du tycker om.Ha en skön kväll Kramar Rita ♥

Suzan sa...

Hej!
Fint paraflax, det passar ju väldigt bra där också.

Ang. min hund så är det en blandras mellan Papillon och Powder Puff.

// Suzan

Madeleine Berglund sa...

Mm, vilket ljuvligt paraply. Jag får riktiga Madicken vibbar och det är finfina vibbar det. =)
Äntligen fredag!!!
Ha nu en fantastisk helg!
Jaså, du har inte heller facebook, då är vi två. ;)
Kram Madeleine

Livet på Berget sa...

Gud jag älskar rabarberkräm, mums. Din paraflax är ju urgulligt! Ha en trevlig helg!
Kram
/Sara

hällkulla sa...

Tack, som jag skrev så är jag såå glad!! Jo, det ska bli härligt att få fortsätta jobba med barn!!

Jo, att föra mat åt min hungriga bonde och äta där ute i det fria är något som jag bara gillar och så har vi alltid gjort så de börjar höra lite till!!
Nu ska jag börja rusta för student kalaset men fröst en sväng till växthuset!!

Trevlig helg önskar jag dig!
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Jaså, du har planerat nästa boende. =)
Tror du att det blir huset dina svärföräldrar har? Hoppas hoppas...
Kram Madeleine

Hemmakatten sa...

Vilket romantiskt paraply! Snygg tapet i bakgrunden! Vad heter den?
Trevlig helg!

Magdalena sa...

hei-hei..
likte så godt bloggen din, mye vackert her!!
klem,magny