söndag 27 juni 2010

Jag och Rocky

Härlig helg har det minst sagt varit förutom att jag blev dålig igår eftermiddag. Men men nu är det bättre och vädret är kanon ute. Idag är det njutningens dag i solen :)














Jag och min vovve på midsommar.















Klänningen är från HMs Garden collection.




















Här är Rocky, 10,5 år. Det märks, han är inte som förr men lika glad däremot men orkar inte springa lika mycket och äter epilepsi medecin så han är väldigt trött av sig. Men han följer gärna med i trädgården och luktar :)

Ha en härlig söndag! Imorgon väntar jobb men snart är det semester wihooo....

4 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Fina sommarbilder.
Så gullig han är..värd att få ta det lugnt. Verkar trivas bra där i trädgården.
~Marita~

Ida sa...

Mysiga bilder och vilken söt vovve. Vår vovve blir snart 7 år och jag har redan märkt att hon börjar bli tröttare. Hoppas bara att det är sommaren.
Kram Ida

Jenny sa...

Hej Annika!
Vad fina ni är du o Rocky!
Jag gillar din söta tunika oxå!

Kraam Jenny

Livet på Berget sa...

Hej
Så fina ni är du och Rocky. Visst är det lite vemodigt när de börjar bli gamla. Vår Maja är 10 år och man börjar se att hon inte är lika pigg som förr.
Ha de gott!
Kram
/Sara