onsdag 2 juni 2010

Det blev en

Värmen håller i sig och det gillar jag... Önskar som sagt att man kunde ha sommarlov för att få njuta fullt ut. Jag känner att jag har ingen struktur upp i hjärnan. Har massor jag villa göra och när jag kommer hem idag är det dags för detta, åtminstone lite utav det :)

Idag hoppas jag med att det kommer ett paket från Panduro Hobby. Ska nämligen var med i en pysseltävling igen. Denna gång blir det att gjuta i betong. Kika in på deras BLOGG så ser ni andra bloggare som är med :)

Nu till den stora möbeln.




















Skänken är från Ikea...






























Mina gamla träskor påminner om härliga sommardagar när jag var liten.

Nu dags för frukost. Ha en underbar dag!

kram

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar skänk från Ikea.Bara så fin.Önskar dej en underbar dag i solen Kramar Rita ♥

Gardenhouse sa...

Så fint du fixat med skänken, kul med träskorna och dess fina minnen. Sånt gillar jag!
Är också sugen på en sån skänk men har ingen plats, tyvärr.
Kram Sussi

hällkulla sa...

Hejsan,

Skänken är fin och jag är förvånad att den är från Ikea!! De små facken är ju perfekt för tidningar och sånt!
Nämen ett sånt fint hjärta i blomkrukan, det gillar jag massor! Jag antar att du har själv gjort det?? Så söta träskor du har har haft som barn mina var verkligen inte nära på lika söta som dina!! :)

Ha en fin kväll!
Kramis
Pi

Lycka är ~ Onnea on sa...

Jättefin skänk. och du har satt så fina prydnader på den.
Nu började jag sakna mina gula träskor jag hade som liten..synd att de är slängda.
Ha en fin kväll!
~marita~

hällkulla sa...

Hejsan,

Jo du, i soffan sitter/ligger man bekvämt!
Tack, för dina snälla ord!! Jag blir så glad att du ger tid att skriva några rader åt mig!!
Idag har jag städning samt fixa hår på schemat! Samt föra mat till åkern åt maken som desperat försöker så de eländigt blöta åkrarna... Så jag håller tummarna upp här hemma att han inte fastnar med traktor och såningsmaskinen får då måste jag rycka ut och dra upp honom!!
Så visst går denna dag också fort och nästan förbi mig...

Önskar dig en fin dag!
Kram

Madeleine Berglund sa...

Vad fint! Den skänken har jag aldrig sett på Ikea, är den ny?
Vad fint med träskor. jag satt precis och googlade på det. Funderar på om man skulle ta och skaffa sig ett par?! Hmm..

Kram Madeleine