måndag 10 maj 2010

Stora vita rosor

Nu är vi hemma men allt är i oordning för saker ska placeras och packas upp. Men det är ju det roliga.
Ska visa min dörrkrans som jag gjort. Sakerna är inte från Ullared utan från en blomsteraffär i Fristad som är himmelriket :)







































Gillar dem här rosorna, så jag köpte fler för att kunna dekorera i blommor som jag handlat. Kan säga att jag storshoppade på Blomsterlandet :)
Mer om fynden från Ullared nästa gång.

Tack alla för att ni kikar in och säger hej :) Kram

6 kommentarer:

liven sa...

Heisann Anikka!
nydelige roser !!
Spennende å se hva du fikk med fra Ullared da....og ha en fin mandag :o)

sandra sa...

Vilken fin krans! Ha en fin vecka. Kram

Livet på Berget sa...

Vilken vacker krans du gjort! Ska bli kul att se vad du köpt i Ullared!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Compact Garden sa...

Vilken fin krans..rosorna blev jag lite extra förtjust i, ska se om blomsterhandeln här hemma har fått in något liknande..

Ha en skön dag Kram Anne

Gardenhouse sa...

Så fin och välkommnande krans som pryder din dörr! Du verkar ha gjort en toppen kul shopping tur, spännande att se vad som följer.
Kram Sussi

Cc sa...

Vilka underbara rosor, så användbara. Ullared ja, det var några år sedan jag var dit, vi har så lång resa om vi skall dit. Kram