fredag 21 maj 2010

Idol

Det regnar men det är varmt. Har precis hittat ett gott recept på paj, (tror jag) som ska provas i helgen.
Jag är full av ideer men inga som har fått kommit ut än. Ska ta och pyssla lite i helgen om andan faller på.
Med detta har det alltså inte skett något på pyssel eller inredningsfronten. Så idag få ni se en idolbild hihi.




















Det här halsbandet använde jag massor förra året, sen har det fått ligga ett tag men nu gillar jag det igen :)




















Här har ni mig. Funderar på att lägga ut lite outfit bilder ibland . Vad säger ni om det?

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så roligt att du visar upp dig! Alltid skoj att få ett ansikte till personen bakom. Och vilket snyggt halsband. Jag är också lite sån med smycken, en periodare. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

junhe sa...

jättefint "ögongodis" du har på din tallrikshylla =)
gillar speciellt de gamla silverbrickorna!
ha dt gott/ junhe

hällkulla sa...

Hejsan hoppsan,

Så fint ditt halsband är!
Med smycken är det lite så att man använder dom viss en tid och sedan så sätter man bort smycket och när man sedan igen plockar fram smycket nästa gång blir man pånytt storm förtjust i det igen...
Och då brukar jag i alla fall ofta tänka att varför använder jag inte det här oftare...

Roligt att du satt en bild på dig! Nu känns det som om jag bättre känner dig eftersom jag vet hur du ser ut, fniss!! :)
Med outfit bilder menar du säkert kläder och accessoarer? Jo, gärna tittar jag på kläder och dyl. på så sätt skulle jag hänga lite med i klädmode världen och få tips om vad som ev kommer till Finland om ett år el så!! :)
Ha en fin söndag och njut av den fina naturen!

Kram
Pi