torsdag 20 januari 2011

Liten söt sak

En liten söting har tagit sig in här till köksbordet.



Nu har jag bestämt att jag ska in till trädgårdsmässan i april i Örebro. Brukade alltid gå på den men nu var det längesen och jag vill in för att köpa sticklingar och fröer. Dessutom får man ju vårstämning av att gå runt där.

Nu har jag min lediga dag denna vecka och jag ska ut och äta med pappa, hem till honom och rensa bland Rockys saker. Stackars pappa han har fortsatt med 2 promenader om dagen. Lille Rocky var ju hans allt!

Nä ha en fin dag! kraam

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Måste ha blivit fruktansvärt tomt för din pappa. För er med givetvis men mer påtagligt för din pappa som har haft honom så mycket. Det ser man på mamma och pappa att det är fruktansvärt tomt för dom. Jag märker ju knappt att det är tomt försen jag kommer till dom eller är ute med Nenya. Ingen Elvis som kommer springande och vill vara med och leka.

Micke tror jag inte att jag får med på trädgårdsmässan. Vill Peter med tror du?
Annars kan vi ju ta en tjejdag med mässa och lunch på stan?!

Jag hoppas att fiskarna mår bra. Vet inte om jag mata dom för mkt men jag skicka ett sms till familjen Berggren att dom kanske har ätit i hjäl sig när dom kommer hem :) Jag är inte så van fisk-vakt! ;)

Skönt för dig att vara ledig.
Jag är sugen att köpa hem lite tulpaner. Våååååååår tack!

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Helt klart Wobbler. Då säger vi det! Trevligt, ska skriva in det i almanackan.

Ja, dom åkte samma eftermiddag dom vigdes. Kommer hem på söndag.
Jag skulle också vilja ha lite sol och värme..

Ta hand om dig! Och din pappa! Stor kram!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vad härligt att ha en trädgårdsmässa att se fram emot!
Det är så sorgligt att läsa om er Rocky.
Hoppas det går bra hos din pappa!
Sköt om dig!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att ha en trädgårdsmässa att se framemot.Härligt.Håller med att det är sorligt att läsa om eran Rovky.Hoppas att det går bra hos din pappa.Ha en fin dag .Varm kram Rita ♥

Liza sa...

Så fint på bordet!

Fy så sorgligt att inte ha en kompis att gå ut med längre..
Hoppas ni får en bra dag!

Kram Liza

Vit dröm sa...

Ta väl hand om pappsen nu och hoppas ni får det trevligt!
Många kramar Anna