lördag 18 december 2010

Julstrumpor

Hej, här är det fullt upp i snöyran. Idag på jobbet var otroligt kul. Jag hade precis gått på mitt pass när jag ser 2 ansikten som jag kände igen. Hm, men men det är ju Sunes författare båda 2 :) Ja så tänkte jag! Båda klev in på affären och slog en blick på mig och jag hälsade glatt med min hesa röst :) Jodå dem handlade och hade även klubbkort hihi. 

Så pratade jag förstånd med en 17 åring som köpte julklapp till sin tjej, han skulle ha en försäkring men orkade inte skriva den och då sa jag: Men du, skriv nu och visa att du har engagerat dig och även gett en gåva som är försäkrad. Jag lovar, du får igen det vid ett senare tillfälle om du lägger ner din själ i henne. Kunderna runtomkring bara skrattade :) 

Nu till mina julstrumpor som jag sydde för ca 4 år sedan. Inte dem finaste men dem fick komma upp. Jag gissar på att det blir granris i dess till jul.



Nu ska jag kika in till er sen ska jag pyssla ihop lite saker. Jag kan tyvärr inte säga vad det är än *hemlis*.


Kram

7 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken dag du verkar haft! Kul!
Låter spännande med lite hemlisar, hoppas vi får se dem längre fram!?

Kram!

Anonym sa...

Oj! Kändisar i butiken. Så roligt :-)

Fina saker du visar. Ha en bra lördagskväll.

Kram Linda

Anna-Lena sa...

Åh, jag tycker att dina strumpor är jättefina. Roligt med några som man sytt själv. Finns också med på min att-göra-lista...

Adventskramar till dig!

Anna-Lena

Villa Vinkelhaken sa...

Kul med kändisar i butiken!
Fina julstrumpor! =)

Ha det bra!
Kram Jenny

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej!
Det var ett tag sedan!
Jag tycker dina julstrumpor ser helt bedårande ut!
Önskar dig en fin... öööhhh... dag (om några timmar... eftersom klockan är 01.00 just nu) :)
Kram
Jenny

hällkulla sa...

Hej!!

Oj, vilken rolig dag du har haft på jobbet!! Samt bra kommentar åt unga killen!! Fniss
Jag tycker att dina julstrumpor är jätte fina men söt spets kant!!
Vad har du för hemlisar på gång...

Ha en fin söndag!
Kram
Pi

Maria - Villa Krutbruket sa...

Klart jag kommer ändå!
Alla är så krassliga och snuviga så det spelar ingen roll för mig.
Bara du orkar!

Kraam!