torsdag 2 december 2010

Denna vinterdag

Julmusiken rullar och jag pyntat och plockat idag. Lite återstår men huvuvdet sprängs snart så jag får vila lite innan jobbet.
Idag bjuder jag er på bilder från balkongen i detta vinterväder. Vi har -20 här. kan säga det är inte ovanligt. På vintern har vi ofta som i norr och somrarna som i söder. Vet inte varför men det är så.
Nu till bilderna!






 Kan meddela att detta är taget med våran nya kamera. Jo jo jag pajade våran andra i Sthlm. Haha så jag fick snällt köpa en ny. Denna är riktigt bra!
Förresten vänner kika in till Mitt hem och jag så ska ni få se mer bilder från mitt besök i stora staden.

Nu dags för lunch. Ha en fin dag alla vänner.

1 kommentar:

Maddes Drömhus sa...

Fina bilder på er i Sthlm:) Det ser mysigt ut på din balkong..granris blandat med snö, mycket fint.
Önskar dig en skön torsdag, kram Madde.