söndag 14 mars 2010

Flaskpost

Det var en väldigt rolig och trevlig lördag med god mat och väldigt kul att träffa mina syskon. Inte minst att få träffa lilla Alfons på 1,5 år. Gissa vilken hans favorit är i Melodifestivalen. Jo Man boy. Varje gång han ser eller hör låten så dansar han och så fort det är dags att sjunga Man Boy i låten så mimar han exakt dem orden. Det är helt otroligt, han vet direkt när det kommer. Själv kan jag inte förstå tjusningen med Man boy, men det är jag det. Själv hade jag hoppats på Salem, jag blir glad av att se människan och låten är helt underbar. Han hade gått långt i Europa. Men Anna var inte dålig hon heller.
Nu till lite mer Tradera fynd.




















Gamla flaskor är fyndet.


























































Snart mina vänner är det dags att beställa ny soffa och fåtölj. Det ska bli så skönt att få nytt. Hatar den soffan vi har nu. Nästan så jag har lust att slänga ut den genom fönstret hihi.

Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så skoj och få ny soffa och fåtölj :) Har ni valt vad ni ska ha för soffa ännu? Vi ska också börja leta efter ny soffa, vår har verkligen börjat gett med sig.
Fina flaskor!

Kram Åsa

Änglarnas hus sa...

Halloj!

Vilket fynd :) och såå fint ditt stilleben blev!!

låter som en riktig liten goding..Alfons :)..bara namnet är hur charmigt som helst!!

Ha en bra fortsättning på helgen!

kram Sanne..

Livet på Berget sa...

Hej
Så fina tradera fynd! Kul med ny soffa och fåtölj!
Ha en fin vecka!
Kram
/Sara

Jenny sa...

Hej Annika!
Det låter som ni hade en trevlig dag du och dina nära o kära! Grattis till din pappa i efterskott på födelsedagen:)

Alfons låter ju som en riktigt cool liten kille, kommer vi få se honom i MF om sisådär 15-20 år??;)

Jättesöta flaskor!

Ha det gott,

Kram Jenny

Caroline sa...

hejhej! Tack för gratulationen! fina bilder!! kramar

Anna-Lena sa...

Hej!

VAd mysigt med släktkalas. Pappsen är nog väldig nöjd nu med den härliga uppvaktningen.

Vad gulligt med lilla Alfons mimande. Nä, manboy hörde inte heller till mina favoriter. Jag tror också att Salem hade varit en framgång i europa.

Vad söta dina flaskor var, tänk vad tradera förgyller vår vardag!

Hoppas att du får en skön vecka!

Kramar Anna-Lena♥

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Här har du en som gillar manboy. Jag blir också danssugen när jag hör den. =)

Vilket fint paket din pappa fick.
Jaså, då ska jag kolla upp tygerna på panduro. Tack för tipset!

Kram Madeleine

lovefriidrott sa...

Hej

Manboy tyckte jag oxå var bra, o darin osså salem förståss;)
Är dock inte så förtjust i Anna:(tyvärr tycker hon låter gnällig.

Kul att ni snart ska få nya soffor:)

Ha en fortsatt trevlig vecka
Kramisar sari
http://www.lillaprovence.se

liven sa...

Høres ut som du har hatt en fin helg Annika :o)
Så fine funn....og heldig er du som skal få ny sofa!!
Det trenger jeg også.....men vil først ha nytt stuegulv!!

Ha en fin ny uke :o)