lördag 28 november 2009

Julmarknad

Hej hej alla... Här sitter jag och njuter av kvällen innan första advent. Det har varit en toppendag på marknaden med trevligt folk och en del sålt fick jag.





























Mosshjärtanen var populära.




























Granriskransar var också populära. Det var många som tycket sakerna var fina vilket är super att höra.















Jag har lite som är kvar som jag kommer att lägga upp på Tradera och bilder kommer upp imorgon i min andra blogg. Säg till om ni vill ha något.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att det gick bra :) Du är otroligt duktig så jag förstår att folk tyckte att det var fina kransar och mosshjärtan :)

Kram Åsa

Madeleine Berglund sa...

Åå så kul!! Vad duktig du är!!
Kram Madeleine

Compact Garden sa...

Vilka fina kransar och mosshjärtan du gjort.Härligt att höra att det gick bra för dej på marknaden..det är ju alltid kul när någon tycker det är fint det man gör..
Ha en skön advent Kram Anne

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilka fina kransar och hjärtan du har gjort.Vad skoj att det gick bra på marknaden.Vad duktig du är .Ska beställa en krans av dej men ska bli spännande att se var du lägger ut på bloggen.Skulle vilja ha en rund stor med spets någon tomte eller detalj????Tanken är att jag vill ha en skylt i kransen för sig själv som det står god jul PÅ.ha en mysig adventskväll varm kramiz Rita.

Caroline sa...

Jättefina kransar!!