söndag 6 februari 2011

Utmaning

Jag fick en utmaning för ett antal dagar sedan som jag nu tar tag i... Bättre sen än aldrig.

1:Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen 2007, men då trevade jag och fick verkligen inte till några bra inlägg.

2:Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Ca 30 st.

3.Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar?
En inredningsblogg är väl en form av dagbok fast om inredning?!

4.Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Nu är det inte alls många som känner mig som vet om min blogg och det tycker jag är skönt. Men ni som känner mig hoppas jag att ni tycker jag är mig själv.

5: Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg eller tänjs gränsen hela tiden?
Jag har aldrig funderat över detta men tror jag har en rätt så bra gräns, pratar inte om vissa saker här. Men ibland måste man bara får ur sig vissa andra saker.

6: I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? 
 Hm, visst är det kul när man får positiva gensvar, men mest gör jag detta för att det är så kul.

7: Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Ja det har jag, Maria med Villa krutbruket och Madeleine med bloggen Mitt hem och jag. Jag skulle gärna träffa fler. Kanske en bloggträff i sommar? Vilka är med?

8: Tror du det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Jaa, om man lägger ut vissa privata saker och pratar om saker som kan äventyra.

9: Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? 
Hm, förr fick jag panik om jag inte gjort ett inlägg på ett tag. Men nu, nja inte panik direkt. Detta är ju min hobby så ingen nackdel för mig.

10: Tror du att du fortfarande kommer att blogg om 2 år?
Ja jag tror det! Fast kanske med en ny blogg. Min inredningsstil kommer nog att ändras lite.

Det var allt :) Jag återkommer senare med en bedårande sak. Kram 




1 kommentar:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Det ser vi fram emot..;)
Kram Susanne