fredag 22 oktober 2010

Pippi

Hej alla! Nu är det fredagskväll som många av oss gillar. Den bästa dagen på veckan eller?!  
Själv har jag fått gjort en del men är fruktansvärt hängig. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar för jag hungrar ihjäl snart.
Apropå mat så när jag var på bloggträffen i Örebro hittade både Madeleine och jag ett matbord till fåglarna.


  Fåglarna verkar att gilla den för dem är titt som tätt. Den har upphäng så när jag får hus ska den få hänga i ett äppelträd.

Trevlig helg och mys på!

6 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Gulligt pippimatbord! Trist att du är hängig, hoppas det går över snabbt!
Ha en fin helg!
Kram
/Sara

Maria - Villa Krutbruket sa...

Trevlig helg tjejen! :D

Vita huset 28 sa...

Men åh vilket fint pippi bord :)

Har en award till dig på min sida så kolla in.

Ha en skön lördag
Kram Camilla♥

Anonym sa...

Så flott

God helg

liven sa...

Et koselig fuglehus!!
Liker så godt slike fugleduppeditter :o)
Fine mosekranser du har laget også!!

Ha en fin helg Annika

Hemmakatten sa...

Tack detsamma!