tisdag 13 oktober 2009

Piffa till saker

Tjolahopp på er... Här sitter jag och är dunder trött efter en dags inventering. Kan meddela att allt är nu tapetserat så imorgon kommer min pappa och sätter upp allt så då får ni äntligen se bilder.




















Det är ganska lätt att piffa upp saker med något. Här satte jag ett zinkkors på min lampfot i köket.




















Att piffa upp med en skylt i blomman funkar väldigt bra.




















Nu ska jag njuta av kvällen med tv och en bra bok.

Tack alla för ni tittar in här och tack alla som lämnar ett avtryck.

Kram

8 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Gillar ditt små piff, det är detaljerna som ger den rätta känslan. Ha det gott med boken. Vet du jag läser en bok om Zlatan just nu, lite otippat men den är rätt bra.
Må gott!
Kram
/Sara

Märta sa...

Fint med små detaljer här och där!
Ha en skön kväll med boken.
Märta

LjuvligtLantligt sa...

Väntar med spänning på bilderna!!
Kram Git.

Anonym sa...

Vad härligt att allting är klart nu, väntar med spänning på att få se resultatet :)

Vackert zinkkors, det är det lilla som gör så mycket.

Ha det så bra.
Kram Åsa

Körsbärshöjden sa...

Fint det blev i fönstret,gulligt med de små detaljerna :)

Ha en fin dag :)
Kram Eva

Vit som snö sa...

Helt sant, det är piffet som ger pricken över i. Snyggt!
Kram Cilla

Madeleine Berglund sa...

Visst är det skoj att piffa till det, särskilt med växter och andra finfina detaljer. =) Inventering säger du, bra jobbat, det kräver sin koncentration. Kram Madeleine

Titti sa...

Jättevackert zinkkors