torsdag 14 augusti 2008

Storbritannien

Jaa, det är ett land som jag alltid sagt att NEJ aldrig åka dit. Men man ska aldrig säga aldrig. Det borde jag ha lärt mig vid det här laget. Men nu är jag himla sugen att åka dit, till den engelska landsbygden. Kanske bo i någon kuststad på sommaren. Det verkar vara så fint, fina hus och mycket grönska och mycket gamla hus. Jag är ju frälst i Morden i Midsomer. Där är det mycket fina bilder på den engelska landsbygden.
Så nästa sommar kanske det bär av dit.







(Bild lånad av Ving.se)

Jahpp det är återigen regn. Men idag ska jag baka bröd och plocka lite på saker som ska slängas.

4 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Själv var jag i London i våras, jag blev helt kär i språket.. och i alla snygga och billiga klänningar jag hittade. När expediten i en butik tyckte om min tunika blev jag sååå charmad. Haha... Vilka ljuvliga tallrikar och fat du fått. Jag kom på att jag inte lagt till dig i min länklista så jag gör det nu. Ha en toppendag! Kram Madeleine

Radhusdrömmar sa...

Ja jag skulle också vilja åka till England, jag har varit och mellanlandat på Heathrow säkert 7-8 gånger, men jag har aldrig varit i England... skumt :-)

Klart du fåt lägga till mig i din länklista!

Ha en trevlig helg!

Kram Johanna

p.toivanen sa...

Hej gumman!
Får väl försöka åka dit nångång snart då?

Sicket skitväder det är.
Och jag pratade med Allan innan och han skulle hjälpa till med tvn om det behövdes.

Du får gärna länka till min blogg om du vill ;)
puss å kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, stylingen är rolig..men dammsugningen suger bokstavligt talat...blää... Växthuset är från Plantagen tror jag. Men jag fick det i present av min mamma när jag var 14 år..alltså ett bra tag sedan.. Trevlig söndag =) Kram Madeleine