måndag 21 juli 2008

Helgen som gick

Ja det har varit en alldeles utomordentligt bra helg. Träffat båda mina systrar och min ena ska ju ha barn om 3 veckor men det såg bara ut som hon hade en kulmage. Jättefin. Smal o fin för övrigt och en bulle på magen :) Kände foten på lillen med.
Jaja för övrigt har vi varit på en gigantisk loppis. Den är i 3 våningar i en gammal verkstadsbyggnad. Gigantisk alltså. I lilla samhället Tidan ligger det. Åk dit :)
I Lidköping fyndade jag skor och en liten fågelholk i zink.

































Jättefint broderat kuddfodral. Hittade jag på Loppisen.














Nu ska jag laga mat, städa sen iväg och klippa mig :)

1 kommentar:

Marie sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar, jag blev jätteglad!

Fint örngott du fyndat på loppis och den lilla fågelholken var jättesöt!

Ha en bra tisdag!
Marie