lördag 5 januari 2008

Denna vecka



Då har man återigen jobbat, idag var inte så¨mycket kunder, men då hann jag med att göra klar halva rean på bij väggen. Så det var skönt :)




Letat efter pelargonfrön igen, det är ju så kul att så egna, men hittade bara här på nätet, så nästa månad ska jag skicka efter. Mina egna som står och vilar nere i förråden ska jag ta upp i slutet av januari.




Längtar efter våren nu, har bett pappa att snickra ihop en bänk till balkongen så man slipper ha en del på golvet, finare om dem kommer upp lite. Ett tips oxå, missa inte Koloni Iris på tisdag :)




Ja den här veckan har vi hunnit en sväng till Örebro och Ikea, inhandlade hyllkonsoler i järnsmide och hyllplan som jag har målat vitt, så imorgon kommer pappa och sätter upp den.




Så har vi beställt en resa till Lefkas i slutet av augusti :) Mmm ska bli skönt. Blir det kryssning till helsingfors den 5 februari :)




Vårat hotell ligger på stranden rent ut sagt, vi har baren 2 meter ifrån vattnet nästan. Kommer bli en höjdare.

Inga kommentarer: