måndag 12 januari 2009

Paus

Lite paus blir det här... Har ingen motivation för tillfället. Kan bero på att jag fortfarande är sjuk. Blir det inte bättre under natten ska jag ringa vårdcentralen för så här kan jag inte gå.
Ser ut som jag är gravid, känns som magen ska sprängas och toabesöken är täta. Varit så här sen i fredags :( Så beror motivationen på en annan sak med. Men drar inte upp det här.

Kanske återkommer jag redan om en dag, men nu vet ni varför ifall ni undrar.
Tack för alla krya på dig hälsningar :)
Uppskattar alla hälsningar och kommentarer.

Kram till er alla!

5 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vad synd att du inte blivit bättre än. Men jag hörde att det går en jobbig typ av magbakterier av en sjuksköterska. Det höll på i typ två veckor minst. Där man kännde sig uppsvälld och värk i tarmen. Med täta toabesök. Så det kanske snart går över, för du har ju haft det ett tag nu. Jag håller tummarna. Vore trist om du slutade att blogga. Vad söta dina tändsticksaskar blev. Sov gott!
Kram Helen

Mia sa...

Usch stackare, jag väntar tills du är tillbaka. Krya på dig så ses vi en annan dag!

kram Mia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas du känner dig bättre snart! Det är verkligen inte skoj att vara dålig, och inte heller riktigt veta varför. Krya på dig!!!

oumberligating sa...

Inte ska du sluta blogga, men det är lätt hänt att man sitter för länge, men många gånger är det bara trevligt har den här bloggen sam en annan om fysisk smärta www.jernsaxen.blogspot.com
Ser att du får dina arbetstimmar sänkta det är inte kul, själv har jag blivit arbetslös för första gången i mitt 44-åriga liv, söka jobb nu är tufft, så det är bra om du har kontakter, ha det så bra som det bara går mvh från Peter Olofsson som bloggar runt så här mitt på dagen, hoppas jag inte klantat till det och skrivit till dig förut, fin och trevlig blogg du har!

Malin sa...

Krya på digkramar!!!!